先週金曜日に地元の刑事さんから私に電話があった。
まあ・・すでにアパートの元住人の件で訪問を受けた事が有るから。。またその件だろうな。。しかし、なぜに私の携帯電話を知ってるんだろう??と思ったとたんに。。内容がその人じゃないことに気が付いた。
今受けていたコースで友達だったタイ人のチェタナが休暇先で行方不明になって、ご主人が捜索願を出したという。
私が”これから1週間クロアチアに休暇に行く~”とテキストをもらったのが月曜日。
”なんだよ!この前までタイで休暇だったじゃんかあ!!まだコースは1週間残ってるのに!”とちょっとむっとしたながらも
”金曜日の終了バーベキューには来ないの?|と返事を書いたがこれ以降返事は無かった。

そして今後ももう返事は無いだろう。。だって火曜日に居なくなってしまったんだもの。。涙。

警察の話では良く分からないのでネットで名前を入れたら沢山ニュースが出ていた。これが英語のニュースのコピー。

Thai women goes missing on Croatian island

Croatian Times

A 31-year-old women from Thailand has gone missing on the Adriatic island of Rab in Croatia. Police have reported that Chettana Taprap was last seen on Tuesday and since there has been no sign of the women who resides in Germany.

Taprap went to the beach with her husband and daughter when she decided to go for a walk alone. After failing to return the police were notified of her disappearance.

Taprap is 150cm tall of weak build with black hair and brown eyes. Although originally from Bangkok she has been living in Germany and speaks German, reported portal index.hr.


今日で約束の1週間は過ぎたよお。
休暇を終わって出てきてよ。。

どこかで生きていることを祈ってる。
また会いたいよ。。

Secret

TrackBackURL
→http://koutade.blog.fc2.com/tb.php/1625-ca2f7899